Zo niet, hij zal voorbijgestreefd worden door Odegaard. Sta zelf op en met jou nog vele anderen. Dan kun je je gratis Because their favourite celebrity has promoted it. Pijnlijke avond voor mij.

Harde maar eerlijke woorden. Kop op en verder kijken naar een nieuw seizoen met nieuwe kansenWaren die afgangen tegen Roma en Liverpool dan al niet voldoende vraag ik me af. We hebben echt een Xavi/puyol nodig die tegen deze grootverdieners iets durft te zeggen.overigens hekel ik me al 2-3 jaar zoooo veel aan spelers als Suarez, Alba en Vidal wanneer we achter komen en hun vieze spelletje beginnen te spelen met de scheids. Het zal me niks verbazen als Messi morgen zegt ermee te kappen. Daar heb je gelijk in!

Gerard Piqué stelt zijn eigen positie ter discussie bij Barcelona. Je moet inloggen om te reageren.

Male, Spain 1,370 Views. Toch nog een beejte humor over gebleven vanavond blijkbaar. Een dembele die al 3 seizoenen alleen maar geblesseerd is en een coutinho die alleen bij mooi weer komt voetballen zoals vandaag wel bewezen heeft. Want ze hebben nu setien ontslagen wat leuk en aardig is. Niemand die de ballen heeft om wat te roepen wanneer ze tijdens een wedstrijd niet scherp staan. Ik zou er niet aan beginne als club hahahah.

Nu zijn ze klaar met voetballen dus kan hij uit de school klappen. Tuurlijk respecteer ik het dat Pique geen zelfreflectie ontbreekt. Ik hoop dat we er lessen kunnen uit trekken. For a great look you ought to opt for the style which can be ideal for see your face. Ja, na een 2-8 nederlaag is meneer in de media zelfkritisch, chapeau hoor. Het probleem voor Barcelona is: Cruijff. Piqué, die nog twee jaar vastligt in Catalonië, sluit zijn eigen vertrek niet uit. Maar goed dit hoort erbij. Eerst was alles de schuld van Valverde, nu krijgen spelers de schuld die er amper iets aan kunnen doen. De 33-jarige centrumverdediger werd vrijdagavond met zijn club volledig van … Nu voornamelijk Bale en James.

Wat hij in ieder geval heel nobel aanbiedt, is snijden in eigen vlees. Dit barca en dit bestuur heeft enorm veel geluk dat er geen publiek aanwezig is geweest na de Corona stop want die hadden spelers en bestuur keihard aangepakt (en ja; er zijn weldegelijk echte supporters bij Barcelona, voordat iemand met de “toeristenclub” opmerking komt)@barca en je verhuurt een speler die aangekocht is voor 160 die nog ff zout in de wonden strooit met 1 assist en 2 goalsZelfs leden van voetbalzone hadden tegen barca gescoord hadden we er tegen mogen spelen vandaag. Of Alba?

Dit Barca voldoet niet aan de eisen om de CL te kunnen winnen. Oct 1, 2019 - Gerard Piqué Bernabéu is a Spanish professional footballer who plays as a centre-back for FC Barcelona and the Spain national team.-Wikipedia.
JE moet het langzaam aanpakken, een proces dat al 3-4 jaar geleden gestart had mogen worden, maar Barca bleef leunen op de core en dat komt ze nu duur te staan. Waar RM nog 1 seizoen nodig heeft met doorselecteren en versterken zal Barca zeker 3 jaar nodig hebben Precies. De club wordt gerund door een stel dwazen en zo lang die niet weg gaan, verandert er niks.Ik dacht dat dat voor zichzelf sprak. Barca heeft sowieso een grote schoonmaak nodig. Dat lijkt me geen slechte instelling.

Dit siert hem wel want hij kan en past voetballend niet meer bij Barca.Gerard Piqué stelt zijn eigen positie ter discussie bij Barcelona. Hun middenveld zit gewoon geen creativiteit tijd in. Hij verruilde Manchester United in mei 2008 voor FC Barcelona, waar hij in januari 2018 zijn contract verlengde tot aan de zomer van 2022.Piqué debuteerde in februari 2009 in het Spaans voetbalelftal, waarmee hij het WK 2010 en het EK 2012 won. Voor mij is het belangrijker dat het bestuur eens goed in de spiegel gaat kijken. Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Man wat een dieptepunt. Maar om het probleem op te lossen moet je het onkruid bij de wortels aanpakken. Hij moet ook plaats maken, hopelijk zullen andere spelers volgen. Dat bied ik bij dezen aan. Grootste droom bij Barca blijfr toch Neymar.

Wordt hem een stap naar Italië gegund. Hoe een Alba, Vidal en Suárez zich met al hun ervaring nog steeds zo moesten laten gaan, de verslagenheid waarmee een Messi, Busquets en Piqué rondliepen zonder anderen ook nog maar enigszins te helpen en aan te sturen, en dan Frenkie, tjonge onze Frenkie. Dit is heel pijnlijk. Maar het is duidelijk dat er een veel moet gebeuren om weer een topteam te bouwen. De trainer ontslaan heeft geen zin, dit zit veel dieper.Rakitic speelde vandaag toch niet? Puur politiek dit. De club moet veranderen, en ik praat niet over de coach of de spelers, de hele club moet intrinsiek veranderen. Bij Barca te veel hoofdpijn dossiers. Real doet het beter dan Barca. There continue to be a great deal of people who’d love to have an extremely good top knot hairstyle because it will appear great using the remainder of the style.Begin typing your search above and press return to search. Griezmann gaat ook niet zomaar ineens weg. Maar ik betreur het niet als pique gaat. Deze uitslag is voor mij een erkenning dat mijn club goed bezig, door de Cruijff-visie in grote mate te blijven handhaven. "Het is ook niet voor de eerste of voor de tweede keer", aldus Piqué. Zonder enige vorm van sarcasme of los van mijn persoonlijke aversie tegen hem, Piqué is een Catalaan en een Cule in hart en nieren. Na de succesvolste periode van de club ooit gelijk weer een zwarte periode erachteraan.

Alhoewel het al wat eerder mocht voor mij maar oke.

Inderdaad niet anders dan respect. Helemaal afgegleden en als supporter doet het pijn.

2-8 dit is bizar.